مسابقات جديد النيشن چمپر
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 68797
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
چهار شنبه 25 بهمن 1391برچسب:, :: 20:38 ::  نويسنده : Awesome!shima
برودس کلاى و تنساى درمقابل کودى روزد و دمين ساندو-کيتلن درمقابل تامينا(کمربند ديواز چمپين)-در ضمن انگار تو مسابقه ى النيشن چمپر رى مستريو حذف شده و به جاش جک سواگر اومده،کريس جريکو وکين هم اضاف شدن :)))))..............نه واسه براک لزنر بازى گذاشتن،نه واسه ميز :(((((......گفتم ميخوان باهم بندازنشون نامردااااا...خجالت نميکشن ميز کجااا لزنر کجااااا...:(...در ضمن اين روزا اين انتونيو سزار و براک لزنر بدجور رو اعصابمن....بدجووووووور...يکى نمياد جمشون کنه؟!؟!؟!

نظرات شما عزیزان:

بلاتوینز
ساعت19:43---26 بهمن 1391
سلا م شیما جون بیا وبم سرنوشتشو تعین کن[خنثی]
ها؟؟؟؟؟


سعید
ساعت16:03---26 بهمن 1391
چرا ری رو حذف کردن آخه؟؟؟

تو این وبم آپم:

fun-web1.blogfa.com


نميدونم انگار مريضن...:( ميام حتما ميبينم ولى نظر نميدم چون با بلاگفا مشکل دارم. ببخش:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: